tirsdag 30. mars 2010

Smykkeoppheng

Forelsket meg i denne biten med rekved som jeg fant på en bortgjemt strand i Bø i Vesterålen i fjor sommer. Synes den passer utmerket som smykkeoppheng!

Tråden er laget med ved hjelp av min barndoms store mysterium: "The Magic Spool" eller "Strikkelise" som den visstnok heter på norsk. Jeg fikk aldri dreisen på den som liten, temmelig uinteressert i håndarbeide som jeg var, men 20 år senere var den visst ikke så mystisk lenger likevel.

Liker for øvrig alt fra soppdesignet til dens mange navn (Champignon Magique (!), Fungo Magico, Strickpilz) til de ufattelig lite flatterende tegningene i manualen:




1 kommentar:

  1. Fantastisk fint!! digget det! Jeg har også smykkene mine henge på rekved. Likte denne ideen. Håper du har hatt en fin påske frøken knapp:-)

    SvarSlett

Blir alltid glad for kommentarer! :-)

(har du ikke egen blogg, velg anonym)

Følgere

Follow on Bloglovin