onsdag 17. mars 2010

En usedvanlig hyggelig nett-dag!

I dag har jeg fått min aller første award! Tusen mange takk, Vibeke! Det høynet dagen betraktelig! :-D

Om awarden står det: "The sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivety and creativity inspire other in the blogworld." Jeg tar ydmykt i mot og sender awarden videre til kreative bloggere som inspirerer meg:

Handmade Vibeke (må nesten sende den tilbake til Vibeke. Hun lager så mange fantastisk fine ting og jeg er stadig innom bloggen og snoker.)

Strand

Briggs Lekehus

Portfritt

Moseplassen

Frk. Mayas loft

Fine little day

Huset ved bekken

Anbefaler å ta turen innom alle disse finfine bloggene!

Men awarden var ikke den eneste overraskelsen på nettet i dag. Jeg tittet innom epla i stad og på forsiden fant jeg en av øredobbene mine! Utrolig hyggelig å se at man blir lagt merke til...! :-)

5 kommentarer:

  1. Neimen, tusen takk for koselig Award! Så hyggelig at du tenkte på meg :)
    Og du, så fine knappesmykker du lager! kjempesøte :D

    SvarSlett
  2. Heisann :)) Takk for at du tenkte på meg da du delte ut awarden videre! Veldig koselig :)Gratulerer selv forresten :)Jeg har lett etter en kommentar fra en leser som het Kari og som spurte om hvor bruktlåven "min" ligger. Var det deg tro? Jeg fant altså ikke tilbake til kommentaren. Men hvis det var deg så er denne bruktlåven på Jessheim. jeg har fortalt om denne låven i et tidliger innlegg og det er Røde kors som driver den..
    Håper det var riktig Kari :)Leit å ikke få svart folk tilbake.Ha en fin uke! Hilsen Kardemomme :))

    SvarSlett
  3. Så koselig!! Tusen tusen tusen takk :D Og du fortjener virkelig å bli lagt merke til i bloggverden :) Ha en flott kveld videre!

    SvarSlett
  4. Tusen takk søte deg!:-) Nå ble jeg glad! Jeg liker veldig godt bloggen din også. Du lager finfine ting! Og har en superfin header!

    ha en god dag fru knapp

    SvarSlett

Blir alltid glad for kommentarer! :-)

(har du ikke egen blogg, velg anonym)

Følgere

Follow on Bloglovin