søndag 20. januar 2013

Ny blogg :-D













I lange tider har jeg syslet med å lage en miljøblogg som presenterer
enkle tips & vink til hvordan man kan handle mer miljøvennlig i hverdagen.

Det finnes så vanvittig mye informasjon der ute, men jeg har lenge savnet
en side som forteller meg nøyaktig hvilken kylling jeg bør kjøpe, hvilke
butikker som fører miljøvennlig scampi, hvilke egg jeg bør unngå, hvorfor
Hennes & Mauritz fremdeles er et uetisk butikkvalg etc. Jeg håper den nye
bloggen kan være med på å gjøre noe av informasjonen lettere tilgjengelig
for folk flest.

I kveld er altså bloggen endelig oppe og går! Ta gjerne en tur innom
Miljøvink og legg deg mer enn gjerne til som følger :-D

Det første innlegget handler om scampi. Vel møtt! :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir alltid glad for kommentarer! :-)

(har du ikke egen blogg, velg anonym)

Følgere

Follow on Bloglovin