mandag 14. februar 2011

Og vinnerne er...!













Makan til oppslutning! Hadde ikke forventa at
såpass mange skulle joine. Topp stemning! :D

Og ikke minst - tusen takk for alle musikk-tips!
Gleder meg til å sjekke ut alle forslagene.

Men over til det viktigste: totalt ble det trukket 146
lodd og jeg lot random.org trekke tre vilkårlige nummer...









...som igjen ga følgende vinnere:

Mari
Hege Aida
Inge

Grattis til alle tre! Hurra! Send meg en mail
(frk.knapp@live.no) med navn og adresse,
så sender jeg ut knappepakkene i løpet av uka.

Smil fra frk.knapp

9 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige vinnerne!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til alle 3 vinnerne :)

    SvarSlett
  3. Oi, oi, det må jo være meg, det da! Og jeg som kom inn helt på tampen i dag! Tusen, tusen takk, nå kan jeg glede meg til pakke! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. ikke meg altså??
    :) jaja. Gratulerer til vinnerne :)

    SvarSlett
  5. He he, kanskje neste gang! ;)

    SvarSlett
  6. Hej hej! Så kul att hitta dig, lite av min motsvarighet i norge...knappar är vackert och örhänge och ringar är ngt jag oxå gör. Haft lite strul med lim/fäste på sista tiden. Här får jag titta in igen!

    Hälsn Mia

    SvarSlett
  7. Åh, tack,tack, så härligt att vinna knappar. Väntar med spänning på vinsten.

    SvarSlett
  8. Wiiiii !!

    Kära Nånn !!

    Takk o takk :)
    Gleeeeder meg til pakke !!

    SvarSlett
  9. Gratulera så masse te vinnerane!

    Så hærlige dei stettekoppene var forresten!
    Mon tru kossen en kan skille kjedelige stetteglas av med toppen sin uten at de knuses? Det fekk eg lyst på altså :o)

    SvarSlett

Blir alltid glad for kommentarer! :-)

(har du ikke egen blogg, velg anonym)

Følgere

Follow on Bloglovin