mandag 11. oktober 2010

Ommøblering i hjørnet

Arvet denne kommoden av en ryddende bekjent
i sommer. Den var lys lilla da den ankom huset og trengte
dermed en liten make-over:

Rammen var opprinnelig gullfarget og ganske
så fæl og ble derfor raskt sprayet gul:


Pusetegningen har min søte, snille venninne, A-K,
tegnet til meg. Endelig har den fått glass og ramme.


















Stavangerflintkoppene og den vanvittig kitchy
bambien er tidligere omtalt her: kopper og bambi.
 
En spontan (og antagelig veldig midlertidig) ommøblering
dette...men noe må man jo finne på når man (egentlig) skal
forberede morgendagens forelesning og lab :P

Å ja! Et før-bilde er kanskje på sin plass:

Ha en finfin kveld! :)

5 kommentarer:

  1. Heldige du som fekk ein så flotte kommode da!!!!
    *smelt*
    Misunnelsen strømme på her... :o)

    Og kan eg spørr ka gulfarge/merke du har lakkert med? Den gule eg har blei liksom litt mærr "skitten" i fargen enn ka eg hadde tenkt ser du. Eg vil ha sånn så din! ;o)

    SvarSlett
  2. Ja ! Så friskt det ble :) jeg var inne til A-K , hun er veldig flink å tegne :) Heldige deg .

    Ha en super Tirsdag :)
    Klem fra Janne :)

    SvarSlett
  3. Så fin pusetegning!!Tenk å kunne tegne så fint da.
    Kuul gul ramme!Og bambien er fantastisk......

    SvarSlett
  4. Ååå, sånn kommode hadde jeg da jeg studerte i Telemark. Dessverre hadde jeg ikke plass til den på flyttelasset tilbake til Bergen :(

    -> NAMASTE (jeo74): prøv Bengalakk, den er knæsj gul og kan brukes på tre og metall.

    SvarSlett
  5. Bengalakk skal visstnok være genialt og finnes i en haug med farger, men jeg har ikke testet det ut ennå.

    Jeg brukte Quick spraylakk "60 Signal Gul" :)

    SvarSlett

Blir alltid glad for kommentarer! :-)

(har du ikke egen blogg, velg anonym)

Følgere

Follow on Bloglovin