tirsdag 8. juni 2010

Made in London

Å fly er temmelig kjedelig og da er det om å gjøre å finne på noe som får tiden til å gå litt fortere. Denne gangen ble det hekling av mobillomme på oppdrag fra en venninnne i Trondheim. Vel hjemme ser jeg at den står glimrende i stil til kaffekoppbrikken fra Rachel Bright :P




PS! Bilder fra Chelsea kommer snart! Jeg tok desverre bare med 105 mm linsa mi til London og fikk dermed bare tatt detaljbilder (se et lite utvalg i forrige innlegg), men min medsammensvoren hadde med kompaktkamera og tok en haug med bilder som jeg snart skal få.

2 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har:)Mobilfutteralet er kjempefint, jeg liker veldig godt lilla!Følger med deg videre jeg!Ha en fin tirsdagskveld!

    SvarSlett
  2. Så flink du er :) :)

    Gleder meg til flere london bilder.. *savne*

    Ha en flott dag:) klemmer

    SvarSlett

Blir alltid glad for kommentarer! :-)

(har du ikke egen blogg, velg anonym)

Følgere

Follow on Bloglovin